حسینحسین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

زندگی مامان وبابا

ولنتاین مبارک

1391/11/23 2:42
نویسنده : نسرین
171 بازدید
اشتراک گذاری

 

   

 

بچه های گل چند روز دیگه ولنتاینه من از همین الان بهتون تبریک میگم

 

عکس های عاشقانه روز ولنتاین

 

 

 

عشق فقط برای ولنتاین نیست. بلکه برای همه است
عشق یک چیز مقدس است که با هم تقسیم می کنیم و چیزی برتر از آن نیست.
پس این برای من ارزش زیادی دارد، و من این را به تو نیز می گویم چون این را می دانم که: عشق همچنین برای دوستان و فامیل نیز می باشد.

روز عشاق مبارک باد

قاب عكستو زدم جاي ساعت ديواري
از اون موقع به بعد تو شدي تمومه لحظه هام . . .

                           

 

من به دو چيز عشق مي ورزم يكي تو و ديگري وجود تو، به دو چيزاعتقاد دارم يكي خدا وديگري تو، من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يكي تو وديگري خوشبختي تو.

                                          

 

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)